Recent News

زمینیها برایت روزی گذاشته اند،روز زمینی ات مبارک

۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

پدر


سه حرف و یک کلمه


یک دنیا


" پ " اش را میبویم و پاس میدارم ، پاسش میدارم به پاس همه ی رنج ها و بزرگواریها و گذشت ها و عشق ... پدر : به عشقت عشق می ورزم و خود را در برابرش چون کودکی بیش نمی یابم ...


" د " اش را با مقدس ترین جمله ی جهان در هم می آمیزم : دوستت دارم


در این روزگار سخت و پر حجم ، سعی میکنم " ر " اش را بسان روزی پاک ببینم ، و با تمام وجود بگویم :


                                               روزت مبارک   

9 نظرات:

پوریا7 گفت...

تشکر سر زدی.عکسم به همیشه پایدار بودن و وفادار بودن ریشه ی درخت بر میگرده که یه تصوری هست که تو ذهن منه و با تکیه به درختی که ریشه ی محکم و پایداری داره میتونی همیشه بهش پناه ببری!!!چرا عکس گذاشتم  بهتره؟

م... گفت...

فکر می کنی احساس مرده ی آدم زنده می شه مهدیه؟

پوریا7 گفت...

به به چه قالب قشنگی!مبارک باشه خیلی به محیط وبلاگت میخوره

پوریا7 گفت...

منم عدد 7 خیلی دوس دارم

سوتک من گفت...

اینجا چقدر غریب شده شده است..و زیبا ...مبارک باشه غالبه ( قالب) وبلاگت...روز میلاد علی (ع) بر شما هم مبارک ///

احمد رجایی ( قطره ) گفت...

سلام پدر را و نام پدر را به خوبی توصیف کرده بودی در وصف پدر نمی توان گفت جز اینکه تا حضور دارد در نگاهش زل بزنی و بگویی پدرم دوستت می دارم تو که بودنت هست برهان بودنم .غیبت چند روزه ما هم تمام شد و برگشتیم منم با یه پست جدید به روزم سر بزنید مرسی   رجایی 06/04/1379

دل نویس گفت...

سلام
آفرین به این همه احساس.
منم این روز رو به پدرتون تبریک میگم و از خدا براشون عمر با عزت طلب میکنم.

پوریا7 گفت...

سلام خوشحال میشم به پست جدیدم یه سری بزنی.منتظرم

سحر گفت...

سلام گلم،
مدتها بود  اینجا سر نزده بودم، مثل همیشه محشری،با این نوشته های آخرت بیشتر از قبل متعجبم کردی،احساس می کنم هیچ وقت نمیتونم بشناسمت چون هر روز که میگذره مهدیه هم دلش بزرگ وبزرگتر میشه و من همیشه توی عمقش گم میشم، تو بااین دلت لایق بهترینها هستی.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.