Recent News

يعنی ميشه؟

۱۳۸۴ خرداد ۸, یکشنبه

سلامممم سلام سلام


بالاخره خوان ششم روبشت سر گذاشتم و امتتحانامو به خوبی و خوشی تموم کردم ، فقط مونده خوان هفتم ( همين کنکور خودمونو ميگم !)


دقت کردين بعضی وقتا ادم احساس ميکنه که داره به يه تحول تو زندگيش نزديک ميشه؟...حالا چه مثبت چه منفی...عين همين کنکور ، يا بعدش قبول ميشی و به سلامتی  ميری به راه سرنوشت ، يا اينکه بايد از اول بيل بگيری دستت راه کج و کوله  سرنوشتتو درست کنی بعد ساله ديگه ( يا شايدم سالهای بعدش !) تازه روش راه بری....


يه چند هفته بعد اين دست نوشته ها رو در وطن مينويسم ، ديگه وقت خداحافظيه ، يکی از کارای سخت زندگی....


ديدين بعضی از ادمها  هی ميگن يعنی ميشه  فلان شه ؟ يعنی ميشه بهمان شه ؟! اينم يه چند نمونه اش!:


ادم شکمو : يعنی ميشه اونقدر غذا داشته باشم که هر چی ميخورم تموم نشه؟


معلم : يعنی ميشه همه ی دانش اموزام زبر و زرنگ باشن که من مجبور نشم يه درسو چند بار تکرار کنم؟


ادم عاشق : يعنی ميشه اونم منو دوست داشته باشه؟


مغاره دار : يعنی ميشه يه روز بيام ببينم که مشتری هام جلوی مغازه صف کشيدند منتظر منن که بيام در مغازه رو باز کنم؟


رمان نويس: يعنی ميشه يه کتاب بنويسم که هنوز چاب نشده ناياب شه حتی گير خودم هم نياد؟!


بليس ايران: يعنی ميشه يه روز بياد کسی خلاف نکنه تا جايی که مجبور شم خودم خلاف کنم ؟


بليس ژابن : يعنی ميشه يکی خلاف کنه من بيکار نباشم ؟! ( اشتباه نشه ، بليس های اينجا اونقدرم بيکار نيستند!)


يه نفر که ميخواد کنکور بده : يعنی ميشه دانشگاه قبول شم؟


يه بازيگر سريال!: يعنی ميشه عکسم يه روز رو سر در سينما ها باشه؟


يه کانديدای رياست جمهوری: وای ... يعنی ميشه من رييس جمهور شم ؟( تو رو خدا رای بدين !)


يه ژابنی( که بليس نيست!‌ ): مگه ميشه که نشه ؟!!


يه وبلاگ نويس = من: يعنی ميشه يه روز  ۱۰۰ تا نظر داشته باشم و همه نوشته هامو بخونن ؟! 


                           

29 نظرات:

mozaheme hamishegy گفت...

kar nashod nadare mage na?bye

saman گفت...

سلام، برای کنکور دعا ميکنم، ايشالله قبول شی چون لايقش هستی ،هميشه فکر کن يعنی ميشه که نشه؟که اونوقت بشه!

Gomshodeh گفت...

برات ارزوی موفقيت ميکنم ، خيلی خوب مينويسی.

پرنده آبی گفت...

خواهر خوبم سلام
وبلاگ قشنگی داری ؛ بهت تبریک می گم ، امیدوارم هر روز بهتر بشه . انشا الله کنکور قبول می شی و تازه اول راهته ولی قبلش گفته باشم اول بدون بعد بخواه نه اول بخواهی و بعدش بدونی که ای وای .....
اگه دوست داشتی یه سری هم به ما بزن . خوشحال می شیم
برای تبادل لینک هم نظرت رو  بگو .البته تازه وبلاگم رو عوض کردم .
یا علی

هاني گفت...

خيلي وقت ها خيلي چيزها مي شه كه نبايد بشه

سپيده گفت...

سلام مرسی از که بهم سر زدی بعدا که ديدمت بهت ميگم چرا نيومدم در ضمن از امتحانات هم خسته نباشي تا بعد شاد و موفق باشی

AFSOONGAR گفت...

salam.mahdie joonam darimiri?:))omidvaram konkoor ghabool shi.ba arezooye movafaghiat..........................afsoongar

میلاد گفت...

سلام. به نظر من تو الان يه خان رو گذروندی. همين کنکور به تنهايی شش خان  هست برا خودش. يه چی ميگيا. هي وقت اين سوال زو از خودم کردم بر عکس شده. يعنی گفتم خدايا ميشه من اين کار رو بکنم.  نشده .يا وقتی خواستم کاری رو نکنم .مجبور به انجامش شدم. پس حرف نزنم بهتره!!

میلاد گفت...

نميدونم توی اين کامنتا چی نهفته شده که تو دوست داری.؟؟؟؟

میلاد گفت...

برای شادی روح بازماندگان يه کامنت ديگه برات ميذارم. خوشت باشه.

مهديه گفت...

سلام....اقا ميلاد بابا من شوخی کردم!:)

پرنده آبی گفت...

سلام مجدد به خواهر گلم مهديه خانم
اول از همه يه نصيحت برادرانه : مرلين رو از شروع وبلاگت حذف کن چون از زيبايی مطالبت کم می کنه اين موضوع برای وبلاگ های تازه کار و بی بنيه است تا از اين را بيننده بگيرند اما وبلاگ شما ماشاالله کامله و نياز به اين مطالب نداره.
بعدش هم يه پيشنهاد برای بعد از کنکورت کتاب شازده کوچولو اثر انتوان دو سنت اگزوپری با ترجمه شاملو يا قاضی رو حتما بخون . به نوشته های بچه گانش دقت نکن مفهومش رو در ياب.
يا علی

مسعود گفت...

سلام. ايول. جالب بود.به منم سر بزنيد

زاغه نشين گفت...

سلام. ببخشيد که دير شد. اين مطلب و مطلب قبل رو خوندم. خيلی قشنگ بود مخصوصا قبلی. چون من سهراب رو يه کم بيشتر از خيلی دوست دارم. راستی يه چيزايی نوشتم. يه سربزن.

blueshot گفت...

سلام...
من واقعا از وبلاگ شما خوشم آمد.خيلی خوشحال ميشم به من سر بزنيد.(ولی وبلاگ شما خيلی سخت بالا می آيد.مخصوصا برای کامنت گذاشتن.....)
نمای آبی:يعنی ميشه يه من يه فيلمی که دلم می خواد بسازم.....؟
موفق باشيد.

مسعود گفت...

سلام. ممنون که سر زديد. شما لطف داريد.متشکر از پيشنهادتون. من يه زمانی زياد چيزی مينوشتم.(غیر سیاسی) اما به دليل بعضی مسائل(غير سياسی ها)
ديدم با عکس حرف رو گفتن و خلاصه کردن خیلی بهتره

پرنده آبی گفت...

سلام خواهر خوبم
نخست : متشکرم از اينکه بنده نوازی کردی و محفل تاريک ما را با نور خود منور نمودی.
دوم : اصلا مهم نيست من پسر يا دختر باشم ، مگه فرق داره ؟ مهم انديشه است که اون هم اين چيزا حاليش نمی شه !!!!
سوم : کتاب شازده کوچولو سرآغاز شروعی دوباره است . وقتی خونديش کتابهای ديگه بهت پيشنهاد می دم .
يا علی

سياوش تي گفت...

سلام باز هم مثل هميشه مطالبت زيبا و منحصر به فرد بود
نظر من حسی که از نوشتن اشعار و يا مطالب کلک  خيال انگيز و يا استان جانان دارم چيزی هست که شما می خونيد و به اون درجه ميرسيد دوست ندارم با نوشتن چيزی در حاشيه مسير احساسات شما را تغيير بدم و دوست دارم اون حس بکر متعلق به خود شما باشه ولی از اين نگته بينی شما خيلی خوشحال شدم و ممنونم باز هم به من سر بزن و حداقل به روز شدنت رو به من خبر بده

میلاد گفت...

حالا واقعا ميشه بشه؟

سپيده گفت...

سلام خوبی مرسی که بهم سر زدی هنوز وقت نکردم وبلاگ خودم رو آپ کنم ولی دارم از همه بچه های که تولدم رو تبريک گفتن تشکر می کنم از تو هم ممنون خيلی خوشحال شدم آپ کردم خبرت می کنم باز هم مرسسسسيييييی همیشه شاد و موفق باشي

شیدا گفت...

سلام
خوشبحالت تموم شده امتحاناتت من که هنوز شروع نشده
وبلاگ زیبایی داری
دعا کن  منم هفت خان رو راحت  پشت سر بزارم
شاد باشی و بهاری

ستاره گفت...

با آرزوی موفقیت در خوان هفتم..........

آره گفت...

آقا گور پدر تمدنها و گفتگوي تمدنهای خانمی ما تنها ملتي هستيم كه برده داري را هيچوقت در تاريخ تاييد نكرده ايم و برده دار نبوده ايم  الا در  زمان اسلامیزاسیون

اكر فكر ميكني اين مطلب تند است......ببخشيد

من فقط معين را برای استعفا و قاليباف را برای ..... از سر قحطي رجال تاييد ميكنم

بيا و قيد مابقي عمرت را بزن فوقش ترور ميشوي . همچون رجايي و.... با اينحال عمري نمانده كه برايش حرص بخوريم بيا و راديكال شو. تا اكبر نيايد

من فكر نكنم تو انتخابات شركت كنم با اينكه همديگر رو قبول نداريم اما مطالب من رو در ضديت با اكبر بخوانيدحد اقل كمكتون ميكنه بدونيد چرا رضايي از ريگان تمجيد كرده بعد همه اون رو كپي كنيد و به تمام خانواده شهداي والفجر 8 و كربلاي 4 ( حصادالاكبر – دروي بزرگ -) بدهيد

خدامراد گفت...

سلام.. زيبا بود .. مخصوصان اون اخری کلی خنديدم

delbasteh گفت...

از هيچ پديد آمده ايم و به هيچ می پيونديم

sima گفت...

سلام منم
يه چيزی برات می نويسم که به ۱۰۰ تانظر دوستان نزديک تر بشی
موفق باشی

sara گفت...

salam....in polise japon vaghte sar kharondan nadare inghadr inja iraniya adam mikoshan khalaf mikonan loool vali dameshon garm az japoniha to khalaf kam nemiyaran ke hich ziyadam miyaran....lool migam vali khodemonima dige kheyli keyf nemide nazar bedi dige bahsi vojod nadare loool ishala hamey poshte konkori ha az dam ghabol shan ishala

Toyota corolla گفت...

سلام.....کار چی؟کار نشد نداره!.........
ًُممنون

م... گفت...

مهدیه من یه حاجت هفت ساله دارم که شب و روز به خاطرش دعا می کنم. واقعا می شه من بعد از 7 سال بالاخره حاجت بگیرم؟
دعام کن.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.