Recent News

امروز....

۱۳۸۴ خرداد ۱۴, شنبه

مثله هميشه ، اغاز کلام : سلام.


امروز دلم ميخواست اينجا يه چيزي بنويسم....ولی نميدونستم از چی يا از کی بنويسم ،....يه کم فکر کردم ، بقول يکی يه کم دستامو روی کی برد جابجا کردم ، با خودم فکر کردم هيچ چيز بهتر از اين نيست که ادم از امروزش بنويسه، از اينکه فکر ميکنه امروز کجای اين دنيا ايستاده ؟.....چقدر مونده که بره ؟.... اصلا چه قدر از راه رو رفته ؟....


بياين برای يک بارهم که شده يه لحظه تو زمان باستيم ، بايستيم و تو اينه ی زندگی خودمونو نگاه کنيم؟....خوب چی ميبينيد؟.... کجای راه کوه مانند موفقيت ايستادين ؟....رو دامنه هاش؟ ، اون وسطا ؟ ، يا شايدم رو نوک قله؟....


خوب حالا ما جامون رو بيدا کرديم ... حالا با هم فکر کنيم برای ادامه راه چه چيزايی لازم داريم ؟.....همه رو با هم جمع کنيم و بذاريم تو کوله بارمون ....خوب ، کوله بارتون اماده است؟.....همه چيزو برداشتين ؟....بس حرکت ! .....


و اينجوری دوباره راه سرنوشتمون رو ادامه ميديم ، فقط يادمون باشه که گاهی اوقات مثله امروز باستيم و خودمون رو يه نگاهی بياندازيم و .....


من خو دم از نوشته امروز مثله دخترای خوب يه نتيجه مهم گرفتم ، اونم اينه که  باشم برم سر درس و کتابم !!!



زندگی خالی نيست


                           مهربانی هست


                                                     سيب هست


                                                                       ايمان هست


در دلم چيزی هست ، شبيه يک بيشه ی نور


                                                          شبيه خواب دم صبح


و چنان بی تابم که دلم ميخواهد


                                         بروم تا ته دشت  ، بروم تا سر کوه


             دور ها اوايی ، مرا ميخواند.....


                   California coast mountains road, sunset

17 نظرات:

mozaheme hamishegy گفت...

jaleb bod,onroza ke ma be in chiza fek mikardim,deli dashtim vase mordan kasy bodim paeez va bahary dashtim koh va dashty dshtim ,kheyli bahale haa( marmolak ) bye

پرنده آبی گفت...

سلام خواهرم
دوست داشتم يه مقدار دست، دست کنم تا نوبتم بشه هفتمين نظر رو بدم اما ترسيدم که نکنه .....
يک : من نمی دونستم در ايران زندگی نمی کنی
دو : خوشحالم که می بينم در خارح از ايزان چونان ما می انديشي
سه : خودم برات سه تا کتاب خريدم که اگه بشه دوست دارم بهت يادگاری بدم تا در .... بخونی و به ياد ايران باشی ( نه من )
چهار : نمی دونم کجا می خوای کنکور بدی شايد در خارج از ايران کنکور راحت تر و در انتها خروجی گرفتن سخت تر باشه ( عکس ايران) پس در مورد کنکور حرفم رو پس گرفتم .
هميشه موفق و پيروز و سر بلند ، در کانون گرم خانواده در هر کجای جهان شاد و خوشحال باشی .
يا علی

سپيده گفت...

سلامممم آخ جون برای اولين بار اوللللل شدم (چشمک) راستی من هم داشتم به همين موضوع فکر می کردم عجب تفاهمی D:
نمی دونم چی بنويسم خسته شدم از اين دنيای تکراريييی ولی تو مثل من نباش
هميشه شاد و موفق باشی
MY BEST FIREND

سپيده گفت...

راستی يادم رفت بگم شعرت هم قشنگ بيد P:

امیر(زیر باران باید رفت) گفت...

آره آقا جـــــــــــون عاشــــق شدم

مگر عاشقی گناه!!!

فقط بدون بد دردی...

موفق باشي!!!

منتظرم...

سياوش تي گفت...

دوست عزيز
مطلبت خيلی قشنگ بود اين اتفاق برای من اتفاق افتاده  ولی با کمی نگاه به اطراف فهميدم که چی بنويسم و برای چی بنويسم
باز هم پيش کلک خيال انگيز و آستان جانان هم بيا منتظر نظر شما هستم

<*_-zahrnaz-_*> گفت...

سلام چقدر خوبه ادم زمانی رو برای خودش صرف کنه ....و بعضی وقتها قيد همه چيزو بزنه و به فردا فکر کنه

پرنده آبی گفت...

سلام
ديدی چی شد ؟؟؟!!!
هفت رو از دست دادم ، دير جنبيدم ،حيف شد
لازم به توضيح است که هفت عددی است مقدس . و همواره اين عدد برای من خوش شانسی به همراه می آره . يهو فکر نکنی خرافاتی شدم ، ولی به هر حال ....
خواهر خوبم خيلی دوست دارم برای کنکورت بتونم کمکت کنم اما بعدها خواهی خوند که در مورد درس و کنکور چه خاطرات ناخوشايندی دارم . ولی به هر حال آدمی زنده است برای ياری دادن وگر نه همان به که کشور به دشمن دهيم ....
رشته تحصيلی ات رو به من بگو تمام تلاشم رو می کنم تا بهت کمک کنم . رشته من رياضی بود و الان آخرای سال سوم هستم .(مکانيک).
اصلا به من مياد از بچه های فنی باشم ..... ادبيات و عاشقی و ترموديناميک و ياتاقان با هم ارتباط دارد ؟؟
بگذريم . منتظرم .....
راستی نگفتی توی کدوم  خوشبخت مکان جهان خاکی زندگی می کنی ؟ هر کجا هست خوش به حالش !!!
لطفا اينبار فاميليت رو هم برام بنويس ، آخه می دونی ..... کنجکاويه ديگه،کاريش نمی شه کرد .

Hami گفت...

سلام.....متن جالبی بود....حداقل به من کممک کرد.اره بايد بيشتر به خودم فکر کنم

لرگاني گفت...

سلام/ از اين که با وبلاگی به اين زيبايی اشنا شدم خوش‌حال‌ام/ از عکس‌های سهراب ممنون/جالب بودند./ تا بعد....پاينده باشيد.

پرنده آبی گفت...

سلام خواهرم
بی تابيت برام قابل درکه می دونم اما صبور باش .شبر چاره هر مشکليه (يکی بايد اينو به خودم بگه!!!)
به هر حال خيلی خيلی خوشحال شدم که رياضی هستی و مکانيک رو دوست داری اما قبلا گفته باشم بعد ار برق مکانيک دومين رشته مشکل توی ايرانه ها !!
چرا توی ژاپن (کشور تکنولوژی های نو ظهور) کنکور نمی دی ؟ دوست دارم بيای ايران اما اين سئوال برام جوابی نداره ؟
خيلی خيلی خوشحالم می کنی اگه برام ميل بزنی !!!!
فکر کنم من هم ميل شما رو دارم توی ياهو البته
يه سئوال ديگه : چرا توی ميهن بلاگ نمی نويسی ؟
خيلی بهتره ، خبلی . اگه يادت باشه من وبلاگم اول بلاگ فا بود ولی وقتی امکانات ميهن بلاگ رو ديدم .....
در مورد اون خانم هم خصوصی صحبت می کنيم بهتره ،آخه آدم که کف دستش رو بو نکرده اما همين قدر بدون که نه اون اين مطالب رو نخونده و نخواهد خوند ؟؟؟؟
يا علی

محمد گفت...

شايد اين بهترين چيز باشه برای همين جا همين موقه

س.ا.ا گفت...

سلام
دو خبر جدید در پژواک خاموش را بخوانید

helia گفت...

سلام، به منم سر بزن ، مطلب خوبی بود.

تندیس تنهایی گفت...

سلام .. آری ! تا شقايق هست / زندگی بايد کرد .. خيلی وبلاگ خوبی دارين .. خوشحالم که اومدم اينجا .. و تشکر از اينکه سر زدين .. التماس دعا .. يا علی

sara گفت...

salam...nazare man inke sarneveshte fardaye ma hasele emroze mast va emroze ma hasele amale diroze mast az ma nasihat emrozetan ra khob besazid ta fardayi behtar dashte bashid....

م... گفت...

تا شقایق هست...
زندگی باید کرد.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.