Recent News

۲=۱ ؟؟؟؟!!!!!

۱۳۸۴ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه

به نظر شما کجای اين اثبات ايراد داره؟!


                                                        a=b


                                                     a^2=ab 


                                           a^2 - b^2 = ab - b^2


                                              (a+b (a-b)=b(b-a


                                                      a+b = b


                                                       a+a=a


                                                        2a= a


                                                        1=2 !


؟؟؟؟mathematical mosaic


باسخ:


از انجا که a=b  بنابر اين  a-b=0  بس  حاصل سطر چهارم برابر با صفر است ؛ يعنی ۲ مخالف صفر است و اين اثبات اساسا ايراد دارد !


(جالب بود نه ؟!)

15 نظرات:

احسان گفت...

در پپ ايراني شما مي بينيد: آموزش، ويندوز، رجيستري، ياهو، اينترنت، نرم افزار، جك، جملات قصار، شعر، خبر و از همه مهمتر! خدمات رايگان براي وبلاگ شما. اين سايت روزانه به روز مي شود. با معرفي اين سايت به دوستان خود و قرار دادن لينك سايت، ما را در بهبود عملكرد سايت ياري كنيد.

<*_-zahrnaz-_*> گفت...

شرمنده اخلاقت... لطفاْ زير  پنجم بنويس (چشمک)

سیاوش تی گفت...

از اينکه به کلک خيال انگيز امدی و بانظرت اونجا رو زيبا کردی ممنونم .وبلاگ آستان جانان  نيز آماده ديدار شماستhttp://shahoo121.blogfa.com

در ضمن وبلاگ بسيار زيبايی داری

نسرين گفت...

سلام.....وبلاگ زيبايی داری، کوتاه و خواندني...در مورد جواب سوال هم سه حالت داره يا جوابشو بلديم و نميگيم يا بلد نيستيم و خودمونو ميزنيم به اون راه يا فکر ميکنيم اصلا اصل سوال اشتباس !

سیاوش تی گفت...

دوست عزيز وقت به خير
از ابراز نظرت ممنونم
آستان جانان به روز شدhttp://shahoo121.blogfa.com

hamid گفت...

سلام.چطوری؟ سايتت باحاله. ولی هنوز خيلی کار داره. همينطوری ادامه بده

س.ا.ا گفت...

سلام در دنيای وارونه همه چيز ممکن است . عجب خوشامد گوي توپی داری . موفق باشيد .پژواک خاموش

M A H A S T I گفت...

سلام....جوابشو نميگی؟....بايد جالب باشه !

Mr.X گفت...

salam man yeki az bacheha madresam webloget bahaleh babye

zahra گفت...

سلام... خيلی هم بيراه نمی گی ... من موافقم... خوشم اومد... ای ول

میلاد گفت...

به به سلام. چطوريد شما. خوش ميگذره . انگار اين مساله ها خيلی روت تاثير گذاشته. من هنوز دارک اين فرضيه رو اثباط ميکنم .اثبات شد بهت خبر ميدم.فعلا

Amir گفت...

من نمیدونم باید چی بگم

...چون من هم ... شدم و دیگه

موفق باشي!!!

منتظرم...

halam bad bid گفت...

۳۳۳۳

mohsen گفت...

man taze site shoma peyda kardam
on ham aztraf amir VZ jan

in ahangh ke ghozashty man ro to saytet 1 s@t neghah dasht

movafagh bashi

شقايق گفت...

واقعا عالی بود. من که خيلی حال کردم. من خودم از بچه‌های رياضی ام. به خاطر همين. خيلی خوشم اومد.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.