Recent News

قدمتی قدیمی

۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

از قدمتم


سال ها میگذرد


سال هایی طولانی


قلبم هنوز می زند


و من ،


بر خلاف تلاش پیوسته او ،


خسته ام


درونم خسته است


اما ، نفس هایم همچنان می آیند و می روند


صدایم از تنهایی


قهر کرده است


و از حنجره ام بیرون نمی آید


التماسش میکنم:


حرفی بزن


بگذار من هم تنها نباشم


بگذار حداقل با خودم باشم ، تا تنها نمانم


اما ...


صدایم سال هاست که با من قهر است


کمی کمتر از قدمتم !


گاهی غبطه میخورم


به آنها که سکوتشان را فریاد میزنند


گاهی با زبان ، گاهی با دست ها....


میخوانند ، ساز میزنند ...


آه از دمی که بی وفا بگذرد


آه از دردی ،


" کان را دوا نباشد "


آه از هم سخنی که همدل نباشد


آه از روزهایی که در بی خبری گذشتند


آه از قدمت بی حاصل !


امروز ، سال هاست که از من میگذرد


امروز ، روزگاری است که مردمانش


از بی عشقی


" روز عشق " را جشن میگیرند


و در همین روزگار است که


من در عزلتی بی پایان


" نور " میجویم


آری همین روزگار است


که هر ثانیه اش


سال ها مرا پیر می کند


                                    ....


             


                                                                    ١۴ FEB


                                                                  ١١.٣۵ شب

13 نظرات:

پوریا7 گفت...

بله این حقیقت است "روزگار بی عشق"
و به قول تیام جون باید "سگ سکوت" گرفت!!

پوریا7 گفت...

من به روزم یه سری بزن...

نلبیس گفت...

آری همین روزگار است

دوستی آشنا گفت...

سلام ... این تلفظ قدمت چقدر  سخته..!!!  

دوستی آشنا گفت...

سلام.. نیستی ؟؟؟؟

تپه گفت...

چقدر ملموس بود... و این قسمت اوج شعر بود:
امروز ، روزگاری است که مردمانش

از بی عشقی

" روز عشق " را جشن میگیرند

دوستی آشنا گفت...

آدرسم عوض شد ...

,,, گفت...

,,,

سیاوش گفت...

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری فقط آهنگ کم داره نظرت چیه؟

زهره گفت...

نیستی گلی!!!!!!!!

دوستی آشنا گفت...

سلام .......

پوریا7 گفت...

نیستی؟؟!!

م... گفت...

هر روز برای کسی که حتی عاشق نیست اما عشق رو درک کرده و واسش تعریف شدست روز عشقه...

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.