Recent News

دينی و شيمی!

۱۳۸۴ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

مثله هميشه اول سلام!


ديروز يه کم سر زدم به کتاب شيمی ۲ ....بعد که يه کم درس خوندم داشتم کتابامو مرتب ميکردم که يه کاغذ دعا بيدا کردم(دعای ناد علی ) .... خلاصه شروع کردم به خوندنش ؛ وسطاش اينجوری بود :


يا ارحم الراحمين ؛ يا غياث المستغيثين ؛ .....يهو نميدونم چرا اومد تو ذهنم :


يا فنول فتالين!!!!!!!!!



خودم که يه لحظه بنفش شدم از دست اين کلمه که سر زده اومد تو ذهنم!!!!!!


خلاصه اينجوريا....اينم روزگار ما با اين درسا !


-----------------------------------------------------------------


خوب حالا يه اطلاعيه برای وبلاگ نويسای عزيز:


شما ميتونيد برای اينکه با هم بيشتر اشنا شيد و يا برای برسيدن هر سوالی در رابطه با وبلاگ در اين گروب ياهو عضو شين :


       http://groups.yahoo.com/group/weblog_sabz/


که مودراتور اون اقا احسان هستند ( لينک " اميد " )


انشاالله بتونيد استفاده لازم رو ببريد.

3 نظرات:

soti 1005 گفت...

zehno  boro  to  ro  khoda  male  man  haminesham  nemiyad

ماشین sport گفت...

این هم عاقبت زیاد درس خوندن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

م... گفت...

من همیشه معجزه ی ناد علی رو دیدم...
البته چند وقتی هم می شه که در معجزه ها بسته شده...

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.