Recent News

اولين يادداشت

۱۳۸۴ فروردین ۲۵, پنجشنبه

اول سلام


امروز دومين روزيه که من ۱۸ سالمه!    . راستی بذارين اول اين * من* رو معرفی کنم.


من ؛ مهديه ۱۸ سالمه و در توکيو زندگی ميکنم و فعلا نه دانش اموز محسوب ميشم نه دانشجو ! ( البته تا وقتی اين کنکور رو بدم......)


من رياضی  ميخونم و از درسای ديفرانسيل و فيزيک خوشم مياد. مممممممممممممممممممم .ديگه چی بگم؟....فکر کنم کافيه . بقيه اش رو از نوشته هام خود به خود متوجه ميشيد.


بی زحمت در مورد اين تصوير نظر بدين


.به نظر من که خيلی جالب بود....

5 نظرات:

سپیده گفت...

سلام چون من از ديفرانسيل و فيزيک خوشم نمياد از اين تصوير سر در نمی يارم ...:پی
راستی بازم تولدت مبارک باشه آپديت کردی(در وبلاگم) بهم خبر بده منتظرم شاد  و موفق باشی

yeki گفت...

سلامممممممممممممم
عکس خيلی جالبی بود دستت درد نکنه....ممنون
تا بعد .....خوش باشی .....بای.....:D

manam dota گفت...

salam  khobi  ke  ishalah  jigaram  kheyli  jaleb  bood  man  ke  do  do  ta  cha  ha  tasham   motevajeh  nemisham  che  berese  be  in  ke  ba  khati  vaghan  ziba  neveshte  shode  khosh &movafagh  bashi  ghorbanet  byeeee

manam dota گفت...

salam  rasti  yadam  raft  tavalade  mobarak  sharmande  man  pol  nadashtam  chizi  barat  bekharam  maro  bebakhsh  ishala  tavalade  100  salegit  va  arosittttttt

م... گفت...

اجازه!
تصویر باز نمیشه...
من هم م... هستم الان 24 سالمه ولی اون موقع منم 18 ساله بودم. من انسانی می خونم.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.