Recent News

بسان بادکنکی رقصنده در باد ...

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

بعضی ها اینطوری اند دیگر !

مصلحتی زندگی میکنند

مصلحتی می آیند ، مصلحتی می روند

مصلحتی مهربانی میکنند ، مصلحتی دروغ میگویند

هرجا صلاحشان باشد می نشینند و هر حرفی که صلاحشان باشد میشنوند

بطور کلی اهم رویدادهای روز برایشان جهت وزش باد است

اگر باد ملایم بوزد قدیس اند واگر طوفان شود بدکاره

و توجیه این تلاطم پر هیاهو برایشان همان اصل اول روانشناسی است : خودخواهی !

التزام خودخواهی برای موجودیتی مثل انسان ، بدیهی تر از التزام دم به اکسیژن است

اما بقول شازده کوچولو آنچه اصل است از دیده پنهان است

و در اینجا آنچه فقط حس می شود و دیده نمی شود حفظ تعادل است

و اصل تعادل ، هرگز نمی پذیرد ، که بسان برگی در باد به رقص آیی و از رقص خود به نام طبیعت انسانی یاد کنی

پس هان ای مصلحت اندیش سبک وزن رقصنده در باد : به خود آی تا ز خود در آیی

5 نظرات:

M I L A D گفت...

قشنگ بود...
واقعا که آدم نمیدونه این جور آدمها که هرطرفی باد بوزه اوطرفی روانه میشن و هرطوری که خوب باشه هستن چطور آدمهایی میتونن باشن!
کسانی که حتی سعی نمیکنند فکر کنن .که اشتباهشون چقدر میتونه بزرگ باشه!!
هرچه صلاح هست درست است.

واااااای مهدیه. با این حرفت منو یاد یه نفر انداختی. الان یهو یادم افتاد.وای خدا که این آدمها چقدر غیر قابل تحمل هستند.!
یادم میاد میبینم چقدر راحت دروغ میگن و جقدر راحت ذهن دیگران را با حرفهایی از سر اعتماد بیش از حد به بازی میگیرن!!
ممنون .خیلی آدمهای مزخرفی هستن!
------
راستی
دیدم باز قالبت رو عوض کردی گفتم اینجا روببینی
http://themes.blogger-fa.com/

این قالب ها رو یکی از پشتیبان های بلاگر فارسی میسازه!
( ببخش میام ایراد میگیرمااا.)

بازم مرسی. خودمم میخوام قالبم رو عوض کنم. دنبال یه قالب خیلی ساده و سفید هستم. گفتم یکی واسم آماده کنه با تاریخ شمسی.
ممنون خبر نکردی!
:D

یه دوست گفت...

سلام
منظور سئوالتون رو متوجه نشدم
نگه فرقی هم می کنه ؟

ناشناس گفت...

saaalam...ba koli mokafat..tonestam nazar bedam..bavar kon...
اینجا وقتی می خوام نظر بدم..یادشب اول قبر می افتم!! سخت شده..!! می گم چرا امروز افتادم به یادت ..بعد تو اودمی تو وبلاگم..خیلی تو فکرت بودم....متنت هم خیلی آشنا بود...قبلا اینجا نخونده بودمش..
دوستی آشنا هستم1!!!!

دل نویس گفت...

مهدیه جان سلام
راستش من میام سر میزنم.
ولی اینجا کامنت گذاشتن خیلی سخته!
آخرین پستت هم که مال خیلی وقت پیشه از آخرین باری که اومدم پست جدیدی نذاشتی. شما چرا کم محبت شدی و دیگه به من سر نمیزنی من که یه روز در میون آپ میکنم؟!
موفق و مؤید باشید در پناه حق

محمد گفت...

چرا اینقدر شخته اینجا نظر دادن؟... ببخشید که نظر نمی دم ولی می خونمت... یکی دو ماه اخیر زیاد وبگردی نکردم ولی دوستان قدیمی رو همیشه می خونم... راستی! ایران نیستی، درسته؟ فکر کنم ترکیه باشی... به هر حال هر جا که هستی موفق باشی...
و در مورد نوشته اخیرت: وقتی بادکنک باشی ناچاری که با باد برقصی... چون در برابرش توان مقاومت نداری...

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.