Recent News

بازی های روح آدمهایی از جنس خاک

۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

 


 



 


 


چقدر آدم های این دنیای شلوغ   " منم "   دارند ،


چقدر  " من "  برایشان اهمیت دارد !


اگر از همین " من " دست کشیده بودی اکنون شاعر نبودی ، که شعر های پر از منم منم را همواره قاب طلا نمایی !


هر کسی ٧   " من "   دارد ، و این همه آدم ضربدر ٧ ... اوه ... خیلی میشود


گرچه همه برای من هایشان اسم های دیگری میگذارند ، حتی گاهی اسم همان   " منم "   شان را   " بخاطر تو "   هم میگذارند ، شاید برای اینکه همان منم را گول زده باشند !


و من ، باید بار این همه   " منم "  را در زندگی به دوش بکشم ، البته بجز آن   "  ٧  تا من"   خودم !


چقدر روح این آدم ها بازی دارد ...


 

14 نظرات:

عباس صفارائی گفت...

سلام متن بسیار زیبایی بود !! حالا چرا انقد من داشتی نمدونم برای چی بود شاید تو من های مختلف گیر کردی که این همه من رو باید به دوش بکشی ولی اون 7 تا من که خیالت ازشون راحته رو چیزی نگفتی بفهمیم چی بود حالا این 7 تا منت رو چرا باید ضربدر 7 کنی که بارت سنگین تر بشه!! خیلی خوب بود به حرفایی که زدم زیاد اعتنا نکن چون اگه همه ی این حرفایی که گفتم رو بخوای جواب بدی میشه متنی که من دلم می خواست بنویسم!
موفق باشی

دوستی آشنا گفت...

چقدر...؟؟!!

م... گفت...

واقعا...

عباس صفارائی گفت...

با قدرت ادراک کمم تا حدودی درک می کنم!

دل نویس گفت...

سلام
خیلی جالب بود.
در مورد اون داستان لیلی و مجنون باید بگم اون سریال واره و برای فهمیدنش باید پست های قبلی شم بخونی.
امیدوارم که برات جذاب باشه.
موفق باشی.

محمد گفت...

غیرقابل انکاره... اینطور نیست؟ وقتی خودت رو بیشتر از همه دوست داری مجبوری اول بگی من... مهم اینه که تمام زندگیت نشه من... همون اولیش کافیه...

حبیب گفت...

ما همه بازیچه هستیم

لیندا گفت...

منم من 70 من!!

mani گفت...

چقدر این نوشته خوب بود .
خیلی خوب بود

پوریا7 گفت...

سلام،
مطلب جالبی بود ولی اگه واقعا یکیو دوس داشته باشی بدون اینکه خودتو دوس داشته باشی که فایده نداره!!
منظورم اینه که اول باید من باشه و منو دوس داشته باشی.

بانو فالشـ+ـه گفت...

ممنون
لطف کردید

بانو فالشـ+ـه گفت...

ممنون
لطف کردید

موسوی راد گفت...

واقعا همینطوره ... متاسفانه

دل نویس گفت...

الهــــی تکیـــه بــــر لطف تو کــردم
به جــــز لطفـت نــدارم تکیه گاهی
گـــــرفتـم دامــن بخشنــــده ای را
که بخشد از کرم کوهی به کاهی


آپم !

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.