Recent News

۱۳۸۶ اردیبهشت ۵, چهارشنبه

سلام

این شعر رو به خواست یکی از دوستان میذارم اینجا ، دوستی که کاش خودشو معرفی میکرد

۰۰۰۰

نمی گم دلم گرفته

                   ولی از دست بی وفايی

                                            بس که فرياد زدم من

                                                                  به خدا صدام گرفته
ديگه از غرور و حسرت

                    ديگه از غروب و ظلمت

                                          به خدا خورشيد گرفته

                                                              محبت و عشق و صفا

 جای خودش اين دايره ی بی انتها

                                         با اون همه جور و جفا

                                                              به خدا خدا رو هم از ما گرفته

                                               

خب اینم دست نوشته جالب این هفته !!! ( بدون شرح )

5 نظرات:

حسينی گفت...

سلام عزیزم

شعر جالبی بود. موفق و پيروز باشی.

به من هم سر بزن.

بای

مردی از جنس خاموشی گفت...

سلام عزيز

جالب بود

به من هم سری بزن

راستی لينکتون کردم

خوشحال می شم اگه لينکم کنی

ممنون

سکوت شبانه گفت...

دست نوشته جالبی بود

محمود گفت...

سلام مهربون....ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر تو و مادر نازنینت مبارک

حامد گفت...

واقعا جالب بود

سذکی به ما بزن

سلام

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.