Recent News

۱۳۸۵ خرداد ۲۱, یکشنبه

* پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنيست *


اين را فروغ گفت ...


ولی نگفت:


پرواز چگونه به خاطر سپردنيست ؟


ايا بعد از مرگ دل هم ، عشق ميماند ؟


و ايا بعد من قلبم صدای تاپ تاپ عشق را ميداند ؟


و ميخواند


که ای دنيا تو هم وفا نداری واسه موندن


تو هم صفا نداری واسه خوندن


نميدانم


ولی اين گفته را دل خوب ميداند


که تا من هستم و ادم


عشق ميماند


عشق ميماند


                    ....


                                        


--------------------------------------------------------------


پاورقی : اين مطلب رو ۳ بار نوشتم تا ثبت شد !!!


فردا .... فردا و فردا ها ... چه خواهد شد ؟!!! : پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنيست  !!!!

7 نظرات:

بهادر گفت...

سلام خوبين وبلاگ جالبی دارين اميدوارم که بهترم بشه به ما هم سر بزنيد مرسی بای

ايستگاه متروک گفت...

گاه فکر مي کنم

زندگي خيمه شب بازي بزرگي است :

صحنه اي به وسعت زمين ما

و عروسک گرداني به وسعت خداي شما

گاه فکر مي کنم ...

سپيده گفت...

سلاممهديه خانوم گل خوبی خانومی

مرسی که بهم سر زدی

به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنی

در ضمن متن جالبی بود

راستی به این تازه وارد هم سر بزنی ضرر نمیکنی.

http://sinaaa.blogfa.com

شاد باشيم.

سپيده گفت...

سلام

ديگه اونطرفا نميای خبری نميگيری

به روزم خوشحال ميشم وقت کردی بهم سر بزنی شاد باشي

Anonymous گفت...

سلام

لطفا برام مطلب بفرست

عزيز

متشکرم

قربانت امير

امير گفت...

سلام

لطفا برام مطلب بفرست

عزيز

متشکرم

قربانت امير

م... گفت...

چه با احساس.
می ماند؟ انشالا که واسه تو مونده...

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.