Recent News

ببخش ...

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

نمیدونم چرا ما ادما اینجوری ایم ؟


یا شایدم من اینجوریم و ادما نه !


همیشه سعی میکنی یه عالم حرفو ته دلت نگه داری که فقط یه روزی برای خدا سفرتو باز کنی و بگی بفرما ... حرفایی که توش پره معنی های سکوته ...


اما ...


کاش میشد این حرفهارو به ادم ها هم زد ، کاش میشد ادم های صدای سکوتت رو بشنوند و تو هم ...


بجای این که اینطور باشه گاهی بر عکسه ،


میخوای محبت رو برسونی اما با سکوتت نفرت رو القا میکنی


و این بخاطر همونه که سکوت سکوته و صدایی نداره !


و من ... گاهی حرفهایی میزنم که هیچ اعتقادی بهشون ندارم ؛ و حرفهایی که بهشون معتقدم رو هیچ وقت نمیزنم !


و این  ...


از خدا میخوام که درک کنی ... واسه منم شرایط همیشه مهربون نیست ... منم اشتباه میکنم ... منم یه ادمم ، مثله همه ...


میدونم : مهربون تر از اونی که ....


-----------------------------------------


پی نوشت :


طلب بخشش میکنم ، میبخشی ؟


...

7 نظرات:

لیندا گفت...

عجیبه که این نگقتن یه ودته بدجوری داره اعضای خانواده ما رو آزار میده
کاش می گفتیم

لیندا گفت...

اگه بفهمه می بخشه
مهم همون فهمیدن

... گفت...

mamnonam azat...

Pourya dadashe bahar گفت...

مال ما که نفهمید
بیا من اپمممممممممم...

ایر.نی شاپ گفت...

با سلام خدمت شما همکار عزیز
ایا مایل هستی با ما تبادل لینک کنی؟
اگه مایلی ما رو با نام «بزرگ ترین فروشگاه خرید پستی ایرانیان»
http://www.ironishop.blogfa.com
لینک کنید و به ما خبر دهید تا شما را با چه نامی لینک کنیم
پیشاپیش از همکاری شما متشکریم

مسافر تنها گفت...

سلام  وبلاگ خوبی است به ما هم سر بزنید باور کنید ضرر نمی کنید.
پروانه صفت چشم بر او دوخته بودم
آنگه که خبر دار شدم سوخته بودم
خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت
این بود درسی که من آموخته بودم

   در مورد بعضی از دردهای دل انسان فقط باید به خدا گفت  که او سنگ صبور خوبی است شعری است که می گوید:
مرا دردیست اگر گویم زبان سوزد
اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
منجم گوهر بخت من از برج بیرون کن
که من کم طالعم ترسم که آنهم  آسمان سوزد

              ممنون می شم اگر به وبلاگهای دیگرم سر بزنی
www.razmanda65.blogfa.com
www.kana sabz.blogfa.com

م... گفت...

سکوت بلند ترین فریاده
چه خوب که از خودت از غرورت می گذری برای بخشیده شدن.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.