Recent News

تراوشات ذهنی !

۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه


 


" زمان "


کلمه ای که " قدرت " رو زیر سوال میبره


و من نگاهم به دری که باز شود , که زمان بگذرد و من نزدیکی به مرگ را جشن بگیرم !


هر روز به دنبال گذر زمان , اما غافل از اینکه این سیر تکرار ناپذیره و و زمانی میرسه که دیگه زمان نخواهد گذشت و سکوت خواهد ماند و مثل نگاه ساکت من , بی صدا و بی حرکت باقی خواهد ماند


در این فاصله ی درهم خواستن همه چیز , چزا نمیشه , چرا نشه از یک ثانیه ارام لذت برد ؟


اون روزی که زمان برای من از حرکت ایستاد , برای زمان باقی , چی جا خواهم گذاشت؟


نمیخوام تن خسته ای باشم که خسته تر از همیشه خوابیده و انگار هیچ وقت نبوده...


یه صدا یه روز گفت که زندگی استفاده از همین امروزه و نگاه تو به زندگی , اما مشکل فعلا اینه که نگاه رو چطور باید شست ؟!


از پشت شیشه ای که مه گرفته هر چقدرم چشماتو بشوری باز تار میبینی !


تو یه ذهن بسته هی خودتو به در و دیوار میزنی شاید که روزنه ای , چیزی پیدا شه !


اما ...


من یه مشت انرژی تو پستوی دلم قایم کردم که یه روزی شاید قرار باشه خالیشون کنم , چه بی مزه !


یعنی اینقدر دنیای ما کوچیک شده که برای دادن انرژی ها هم باید اطراف رو نگاه کرد و باز هم گفت : حالا نه , بعدا !!!


یه حسی تو دلم منتظر یه روز سبزه , تا بیاد و برسه و منو غرق کنه در نور , اما ...


میترسم زمان از اون هم قویتر باشه و انتظار منو بی حاصل کنه


دلم میخواست میتونستم هم شاعر باشم هم نوازنده و هم خواننده , تا بلکه یه جور میشد این تراوشات بی حاصل ذهنی رو خالی کرد !

10 نظرات:

س.ب گفت...

هیچ ، تنها و غریبی
طاقت غربت چشماتو نداره
هر چی دریا رو زمینه
قد چشمات نمی تونه ابر بارونی بیاره
وقتی دلگیری و تنها غربت تمام دنیا
از دریچه ی قشنگه چشم روشنت می باره
نمی تونم غریبه باشم توی آیینه ی چشمات
تو بذار که من بسوزم مثل شمعی توی شبهات
توی این غروب دلگیر جدایی
توی غربتی که همرنگ چشاته
همیشه غبار اندوه روی گلبرگ لباته
حرفی داری روی لبهات ، اگه آهه سینه سوزه
اگه حرفی از غریبی ، اگه گرمای تموزه
تو بگو به این شکسته ، قصه های بی کسی تو
اضطراب و نگرانی ، حرفای دلواپسی تو

Anonymous گفت...

باید تور و پیدا کنم  شایدت هنوزم دیر نیست  

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

با اینکه بی تاب منی بازم منُ خط میزنی

باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از  رفتن پشیمونت کنه

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور

وقتی به من فکر می کنی حس میکنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامُ می بره

عطرت داره از پیر هنی که جا گذاشتی می پره

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

رازی به با من بودنت حتی ازاین کمتر نشی

پیدات کنم حتی اگه پروازمُ پرپر کنی

محکم بگیرم دست تو احساسمُ باور کنی

باید تور و پیدا کنم  شایدت هنوزم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

رازی به با من بودنت حتی ازاین کمتر نشی

Anonymous گفت...

...

آنشرلی گفت...

سلام سلام صد تا سلام
يه سلام سبز دخترونه
دختر خانوم غرض از مزاحمت اين بود که ميخواستم بگم وبلاگمو آپ کردم و نشستم منتظرت
واست از نتايج کنکور و ماجراهاي بعدش گفتم

*********************
سرمو از پنجره بيرون کردمو فقط جيغيدم
مردم انگاري بد جوري نگام ميکردن
..........
خوشحالي ها رفت
من موندمو درگيري و درگيري
وسط اين در گيري ها
يه روز موبايلم موند تو اتوبوس
يکي از نقاشي هامو با فشار زياد مداد سوراخش کردم

*********************
بي صبرانه منتظرتم

گرگ دونده گفت...

خیلی زیبا بود...
خصوصا گذشت زمان و نزدیکی به مرگ...
یه وقتایی که درگیر غمی هستم می خوام زودتر زمان بگذره.. بعد که گذشت می بینم فقط نزدیکتر به مرگ شدم... همین..

زهره گفت...

سلام عزیزم
تعجب میکنم که این همه چطور تراوش میشه
کاش منم میتونستم اونایی که تو دلمن بیارم رو کاغذ

جدیدترین مدل های لباس 2009 گفت...

این وبلاگ با رنک دو و امار 1000 اماده تبادل لینک با شما دوستان میباشد.
لطفا ما را با نام جدیدترین مدل لباس  لینک کنید و بعد در قسمت نظرات وبلاگ اطلاع بدید تا سریعا وبتون رو لینک کنیم.
فروش استثنائی ژورنال لباس 2009 با بیش از 4000 مدل لباس ( لباس عروس- شب-نامزدی-اسپورت-مانتو- مجلسی-بچه گانه و.. + جدیدترین عکس های ارایش صورت،مو )
درخانه تحویل بگیرید و پول را به مامور پست بدهید.
(با خرید هر ژورنال لباس یک سی دی اموزش آرایشگری نیز هدیه بگیرید).
قیمت:4900تومان (CD-DVD)

جدیدترین مدل های لباس 2009 گفت...

این وبلاگ با رنک دو و امار 1000 اماده تبادل لینک با شما دوستان میباشد.
لطفا ما را با نام جدیدترین مدل لباس  لینک کنید و بعد در قسمت نظرات وبلاگ اطلاع بدید تا سریعا وبتون رو لینک کنیم.
فروش استثنائی ژورنال لباس 2009 با بیش از 4000 مدل لباس ( لباس عروس- شب-نامزدی-اسپورت-مانتو- مجلسی-بچه گانه و.. + جدیدترین عکس های ارایش صورت،مو )
درخانه تحویل بگیرید و پول را به مامور پست بدهید.
(با خرید هر ژورنال لباس یک سی دی اموزش آرایشگری نیز هدیه بگیرید).
قیمت:4900تومان (CD-DVD)

آنشرلی گفت...

· بگذار تا شيطنت عشق ,چشمان تو را بر عريانهاي خويش بگشايد. هر چند حاصلي جز رنج وپريشاني نداشته باشد,اما كوري را هر گز به خاطر ارامشش تحمل مكن !....
دکتر علی شریعتی
--------------------
سلام خانوم خانوما
وبلاگ دخترونمو آپدیت کردم
---------------
تا حالا پی نوشت بدون نوشت دیدی ؟
پی نوشت بدون هیچ مطلبی
اگه ندیدی بیا وبلاگ من
دوس داشتی تو هم میتونی از پی نوشت های زندگیت بگی
------------
راستی ماه رمضون یادت نره برای منم دعا کنیا
میدونیکه خیلی به دعا محتاجم
-------------
منتظرت هستم ...
بیا با پی نوشت های زندگیت

امین گفت...

چقدر جالب

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.