Recent News

شب های تبريز

۱۳۸۴ مهر ۱۳, چهارشنبه

چقدر کلاف سرنوشت من بيچ در بيچه.....


من الان حدود ۸ ، ۹ روزی   ميشه که تو يکی از خوابگاههای تبريزم......زندگی تو خوابگاهم که خيلی با دنيای اصلی فرق داره ....بقول معروف: اين نيز بگذرد.....


 


جوانی عالم زيبايی است که در هر گوشه ی ان بهشتی از اميد ، گلزاری از عشق ، دامی از هوس، سرابی از ارزوها و بالاخره دريايی از قدرت و حرارت نهفته است.


جوانی سبيده ی دل انگيز سحر است که بايان ان به شامگاه ياس اور بيری منتهی ميشود.


جوانی يک نوع ديوانگی خوشايندی است و اين ديوانگی هم عالمی دارد.


جوانی بهترين و شايسته ترين لحظات برای تربيت جسم و روح و کسب کمالات و دانش است.


        جوانی گوهر ارزنده ای است که قيمت ان تنها برای بيران معلوم است

10 نظرات:

atish pare گفت...

salam mahdiyeh joon baba ba marefat ye saram eb amn bezan  rasti movafagh bahsi...

salehinia گفت...

با سلام اميدوارم هميشه و همه جا موفق باشی بالاخره مزد تلاش ها را گرفتی تا همين جا هم بايد کلاهت را بيندازی تو هوا........... به هر از موفقيت شما خوشحال شدم خدا نگهدار

any way گفت...

salam , tabrik be dalile ghabooli , va tasliat be shoma ke yeki az betarin doostet be dalile karhaye pedar majboor shodan bad az 50 sal va ba sabegheye khoobe vezarate khareje akharam panahande beshan , albatte tabrik be khodam ke rajebesh dorost fekr mikardam ,

سیاوش تی گفت...

سلام دوست عزيز
اميدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی و اين دوره را هم با موفقيت سپری کنيد
آستان جانان و کلک خیال انگیز هم به روز شده ، منتظر شما هستم

میلاد گفت...

سلام. ممنون که سر زدی. ممنون از محبتت. بلخره اين ۷ خان هم تموم شد. قبول هم شدی و خوابگاه هم که ديگه هستی. خوبه . اميدوارم موفق باشی.    ببخشيد هی اومدی من نيومدم.

زاغه نشين گفت...

سلام مهديه. بايد ببخشی که اين همه دير دير بهت سر می زنم. تبريک می گم بخاطر قبولی دانشگاه. من بعد از ۳ ماه آپديت کردم. اگه بيای پيشم خوشحالم می کنی

پرنده آبی گفت...

سلام
می دونی با خودم داشتم فکر می کردم اصلا فاصله مکانی بين دو نفر مهم نيست بل فاصله قلبی نزديکی يا دوری از قلب و دل آدم ها مهمه !!!
آره ، ياد اون موقع هايی افتادم که در ايران نبودی ؟؟
چقدر بيشتر می شد باهات حرف زد !!
به قول معروف آنلاين تر بودی آبجی !!!
به هر حال هر کجا که هستی من ، به عنوان برادرت ( اگه قبول داشته باشی ) برات از خدا آرزوی سلامتی و موفقيت می کنم.
انشاالله که از جوانی ات بتونی به بهترين شکل ممکنه استفاده ببری .
به اميد .... ( شايد ديدار !!!!! )
در پناه حق
يا علی

ameneh گفت...

سلام دوست عزيز ...اميدوارم در خوابگاه تبريز بهت خوش بگذره وهمواره موفق باشيد

narmin jooonet گفت...

salam
ey sheytooon chera dast az sare in tabriz bar nemidare?!!!!
age beyam tabriz mikham bebinamet ,mesle hamishe ham ke matalebet khondaneye,dige ke tabrik migam ....:))

م... گفت...

بله...
دقیقا.

هرگونه نسخه برداری تنها با اطلاع به نویسنده مجاز میباشد. با پشتیبانی Blogger.